niedziela, 26 maja 2013

Ogłoszenie...

Dosyć długo już nic nie dodawałam...Myślę, że będę bardziej fair, uświadamiając Wam przyczynę.
A więc, jestem w pierwszej klasie liceum i zaczęłam sobie nie radzić z nauką. Mam straszną sytuację z kilku przedmiotów i jak na razie muszę się na nich maksymalnie skupić, żeby wszystko popoprawiać :/ Właśnie dlatego nie mam czasu na pisanie...Zresztą, nawet jeśli, to i tak rodzice nie pozwalają mi siedzieć tyle przy kompie -.-
Myślę,że następny rozdział pojawi się dopiero w czerwcu, mniej więcej w środku/pod koniec miesiąca.
Strasznie Was przepraszam, mam nadzieję, że zrozumiecie...
Do następnego <3 :)

2 komentarze:

  1. Ja rozumiem bo mam tak samo -_- Trzymam za ciebie kciuki... Obym i ja wszystko poprawiła... Jak wiecie liceum ciężkie -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiemy ^^
    Czekam na rozdział ^^

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń