czwartek, 18 kwietnia 2013

Wprowadzenie+Bohaterowie

Czeeść Wszystkim :D

Zapraszam na mojego nowego bloga z opowiadaniem,które mam nadzieję,że Wam się spodoba :) Wcześniej prowadziłam http://one-direction-imaginee.blogspot.com/ ,ale postanowiłam spróbować czegoś trochę innego.Miłego czytania ;)
 Czytanie tego opowiadania nie jest wskazane osobom poniżej 17roku życia, ponieważ są tu ukazane wulgarne i erotyczne treści. Czytasz na własną odpowiedzialność :)



Bohaterowie:


Chloe Harrison - 17 lat. "Trzeba być twardym,walczyć o swoje.Jeśli ktoś odkryje,że jesteś słaby,zniszczy Cię.W dzisiejszym świecie,jedyną osobą,na którą możesz liczyć jesteś ty sam.
Pozory często mylą.


Harry Styles - 17 lat. "Jeśli nie będziesz myśleć o sobie,tylko o wszystkich innych,zginiesz marnie.Mam tylko jedno życie,muszę z niego korzystać.
Miłość?Jest ulotna i tylko rani,więc po co kochać? Jednak pozory mylą.

 Emily Linton - 17 lat. "Staram się wszystkim pomóc,ale jej nie potrafię.Ona po prostu nie chce pomocy,uważa,że sama da sobie radę.Gówno prawda.




Co sądzicie o bohaterach? Jutro dodam prolog :) xx

1 komentarz:

  1. Zdjęcie "Chloe" - cudowna. ♥ Zapowiada się ciekawie. ;-)

    Martha ♥

    OdpowiedzUsuń